reklama

Tak začínam...

S čím... No predsa s písaním si internetového denníku (blogu).Odhodlával som sa k tomu kroku dlho, minimálne pol roka.Doteraz som si blogy len čítal, prípadne som napísal nejakú reakciu. Na viac som nemal odvahu...tú vlastne nemám ani teraz...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Predstava napísania textu dlhšieho ako pár riadkov ma desí.Pri spomienke na maturitnú slohovú prácu zo slovenského jazyka sa síce už len pousmejem, ale vtedy mi do smiechu nebolo.Moje písanie skončilo na druhej strane prvého listu papiera, zatiaľ čo ostatní spolužiaci si brali ďalšie dvojhárky a ja som sa čudoval odkiaľ berú toľko inšpirácie.Maturitné témy si síce už nepamätám, ale jedno viem isto.A to, že písanie na tému ktorá bola z môjhopohľadu nanútená, mi nešlo už od prvých slohových prác niekde v tretej či štvrtej triede na základnej škole.A to sa doteraz nezmenilo...Ani témy ktoré ma zaujímajú, a že ich je veľa, mi nejdú.Snažím sa, snažím a nič...Ale nabral som všetku odvahu ktorú mám a pokúsim sa...Nebudem prispievať často, lebo grafomanské chúťky nemám.Len občas napíšem o niečom čo ma zaujalo, čo som zažil...Len toľko som chcel.Myslím si, že na úvod by to aj stačilo...

Peter Vrablica

Peter Vrablica

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Normálny mladý človek... Zoznam autorových rubrík:  Príbehy pracovnéHudba? To musím...Súkromné myšlienkyNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu